Bc. Jakub Helešic

Master's thesis

Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty

Social Advertising Focusing on Disposable Plastic Packages
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou se zaměřením na jednorázové plasty. První, teoretická část práce je věnována vymezení pojmů jako sociální marketing, sociální reklama, reklamní apely, tematice plastového znečištění a generacím Z a X.V rámci praktické práce bude pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu zodpovězeno na výzkumné otázky, které byly položeny v metodice práce. Na základě …more
Abstract:
The diploma thesis deals with social advertising with a focus on disposable plastics. The first, theoretical part of the work is devoted to defining concepts such as social marketing, social advertising, advertising appeals, the topic of plastic pollution and generations Z and X. Based on the findings of the research, a campaign will be proposed in the last, project part, which is to persuade the target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Helešic, Jakub. Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications