Marketing sdílené ekonomiky v dopravě – Monika Krůželová
Monika Krůželová
Bakalářská práce
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Marketing of sharing economy services in transport
Anotace:
Sdílená ekonomika ze strany digitálního světa je příkladem nejviditelnější disrupce tradičních obchodních modelů. Od svého vzniku se stačila promítnout nejen do osobní dopravy a ubytování, ale také do zaměstnaneckých vztahů, daňových odvodů a bez mála do celkového konceptu vlastnictví. Stále ještě ve vzduchu visí pochybnosti, zda jde skutečně o efektivnější a společné využívání zdrojů, proto tato bakalářská …víceAbstract:
Sharing economy in the digital world is an example of the most visible disruption of traditional business models. Since its inception it has affected personal transportation and accommodation as well as employee relations, tax deductions and almost the entire concept of ownership. There are still doubts whether it is truly the most effective and common use of resources and this Bachelor Thesis therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7ds9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Tomáš Svoboda -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban