Radomír Hejl
Diplomová práce
Analytika obsahových webů
Content based websites analytics
Anotace:
Tato práce se zabývá webovou analytikou obsahových webů. Jejím hlavním cílem je na-vrhnout metriky webové analytiky a oblasti metrik, pomocí kterých může majitel obsaho-vého webu vyhodnocovat stav webu a jeho změny. Následně je popsána praktická ukázka toho, jak lze s těmito metrikami u obsahového webu pracovat a jak s pomocí těchto metrik vyhodnotit redesign webu. První a druhá kapitola se věnují …víceAbstract:
The thesis deals with web analytics of content based websites. Its primary aim is to design metrics of a web analysis and range of the metrics. This allows a proprietor of the content based websites to evaluate the state of the web and also its changes. The following is a practical example of handling website metrics and how to evaluate a web redesign with the help of these metrics. The first and second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: Jan Mittner
- Oponent: Alena Buchalcevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová