B2B Marketing Strategy of a Chosen Company – Bc. Olga Iogova
Bc. Olga Iogova
Diplomová práce
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Developing B2B Marketing Strategy for a Chosen Company
Abstract:
The aim of this project is creating B2B marketing strategy for a Moldavian company that works in domain of certification, quality control, inspection and testing. Although the field of activity is quite narrow and specific, competition on Moldavian market still exists and in order to be successful company needs more effective, costumer oriented strategy. The theoretical part describes main differences …víceAbstract:
Cílem této práce je vytvoření marketingové B2B strategie pro moldavský podnik speciali-zující se na certifikaci zboží a služeb, kontrolu kvality, inspekci a testování. I přes poměrně úzký záběr tohoto podnikání na moldavském trhu stále existuje konkurence a proto musí mít podnik efektivní strategii orientovanou na zákazníka. Teoretická část této práce identif-ikuje hlavní odlišnosti mezi B2B a B2C …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Iogova, Olga. B2B Marketing Strategy of a Chosen Company. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka