Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi – Beáta Janošková
Beáta Janošková
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Target Customer Identification of Kovonero s.r.o. Company and Proposal for Communication with Them
Abstract:
Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena …moreAbstract:
The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Langer
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOŠKOVÁ, Beáta. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/nmu3c3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janošková, Beáta. Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha -
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Sandra Runkasová -
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Lenka Grmanová -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral -
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Lukáš Vybíral -
Svépomocné skupiny v České republice - analýza současného stavu
Klára WASSERBAUEROVÁ