Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi – Beáta Janošková
Beáta Janošková
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Target Customer Identification of Kovonero s.r.o. Company and Proposal for Communication with Them
Anotácia:
Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena …viacAbstract:
The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Langer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOŠKOVÁ, Beáta. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nmu3c3/.
Jak správně citovat práci
Janošková, Beáta. Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha -
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Lenka Grmanová -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral -
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Lukáš Vybíral -
Svépomocné skupiny v České republice - analýza současného stavu
Klára WASSERBAUEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička