Preference médií v různých kulturách – Adéla Hořínková
Adéla Hořínková
Master's thesis
Preference médií v různých kulturách
Preference of Media in Different Cultures
Anotácia:
Tato práce se zabývá souvislostmi mezi kulturou a médii, která lidé z dané kultury využívají. Do výzkumu jsou zahrnuta nejrozšířenější média současnosti. Jedná se o noviny, rozhlas, televizi a internet. Kultura je zde posuzována z pohledu Hofste-deho pěti kulturních dimenzí, kterými jsou vzdálenost moci, individualismus a kolektivismus, maskulinita a femininita, vyhýbání se nejistotě a dlouhodobá a …viacAbstract:
This thesis deals with relationships of culture and media which are used by people of definite culture. In the research there is the most widespread media of present. It includes newspaper, radio, television and internet. The culture is assessed from the viewpoint of Hofstede's cultural dimensions theory. In this theory there are five dimensions which are Power distance, Individualism, Uncertainty …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní dimenze rozvoje lidských zdrojů v obci Mirovice
Veronika VLASÁKOVÁ -
The Effect of Cultural Differences on Communication between Czechs and Americans
Klára Ficová -
Kulturní dimenze Španělska s důrazem na pracovní trh
Nikol Smolíková -
Mapování kultury a návrh strategického plánu kultury v obci Napajedla se zaměřením na Klub kultury Napajedla p.o.
Petra Jarmarová -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová