Analýza marketingového mixu vybraného podniku – Bc. Lucie Máchová
Bc. Lucie Máchová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Abstract:
Pro zvolené téma bakalářské práce „Analýza marketingového mixu vybraného podniku“ jsem si vybrala společnost Vavex 1990 s.r.o. zabývající se prodejem tapet, koupelnového nábytku a bytových interiérů v Příbrami. Cílem práce je analýza nástrojů marketingového mixu u zvolené společnosti Vavex 1990 s.r.o. a porovnání produktů patřících do sortimentu tapet včetně návrhu opatření ke zlepšení konkurenčního …moreAbstract:
For the purpose of my bachelor work called “Analysis of the Marketing Mix of a Chosen Enterprise” I have selected Vavex 1990 Ltd. company which deals with selling wallpaper, bathroom furniture and housing interior in the city of Příbram. The work aims at analyzing tools of the marketing mix in the chosen company Vavex 1990 Ltd. and comparing products belonging to the selection of wallpapers, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/vgqvt/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucia Lazoriková -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Analysis of the link between climate change and food insecurity among small holder farmers: A case study of Mount Darwin, Zimbabwe
Enoch Mufunda -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Ivan Rozman