Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o. – Bc. Karel Schutt
Bc. Karel Schutt
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Marketing communication resources - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace Nemocnice Kadaň, s.r.o. Krátce představuje sektor zdravotnictví z pohledu užití marketingu. Další část je věnována základním pojmům marketingové komunikace a stručnému seznámení se zdravotnickým zařízením Nemocnice Kadaň, s.r.o. Bude provedena analýza marketingových nástrojů, které instituce využívá. Cílem bakalářské práce je na základě …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the resources of marketing communication of the Hospital Kadaň, s.r.o. It is shortly introducing health sector from the marketing point of use. The next part is dedicated to the basic concepts of marketing communication and brief description of the health care facility Hospital Kadaň, s.r.o. The analysis of marketing communication tools, which institution uses, will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rg7c7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Marketing communication of a brokerage company
Radka Ujfaluši -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Jakub Ročeň -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová