Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o. – Bc. Karel Schutt
Bc. Karel Schutt
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Marketing communication resources - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace Nemocnice Kadaň, s.r.o. Krátce představuje sektor zdravotnictví z pohledu užití marketingu. Další část je věnována základním pojmům marketingové komunikace a stručnému seznámení se zdravotnickým zařízením Nemocnice Kadaň, s.r.o. Bude provedena analýza marketingových nástrojů, které instituce využívá. Cílem bakalářské práce je na základě …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the resources of marketing communication of the Hospital Kadaň, s.r.o. It is shortly introducing health sector from the marketing point of use. The next part is dedicated to the basic concepts of marketing communication and brief description of the health care facility Hospital Kadaň, s.r.o. The analysis of marketing communication tools, which institution uses, will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rg7c7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Marketing communication of a brokerage company
Radka Ujfaluši -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Jakub Ročeň -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová