Šárka Nováková
Bakalářská práce
Obchod s bioprodukty v Praze
Organic Food Trade in Prague
Anotace:
Obsahem bakalářská práce je obchod s bioprodukty na území České republiky, konkrétně je zaměřena na vybranou prodejnu na území hlavního města Prahy. V současné době se trh s bioprodukty v České republice postupně rozvíjí, avšak při srovnání s vyspělejšími zeměmi Evropské unie je zřetelné, že nabídka bioproduktů není příliš široká. Tento fakt je ovlivněn výrobci i samotnými spotřebiteli. Práce se zaměřuje …víceAbstract:
This thesis deals with organic products market in the Czech Republic, and it is especially focused on one selected shop in Prague. Nowadays the market with organic products in the Czech Republic is increasing, however when compared to more advanced countries of the European Union is clear that the offer of organic products is very small. This fact is influenced by both producers and consumers themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
- Oponent: Pavel Štolba, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Ekologické zemědělství v ČR
Petra Simajchlová -
Charakteristika hospodaření ekologické farmy - přínosy a rizika konkrétního podnikatelského záměru
Veronika Holá -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
E-marketing a podpora cestovního ruchu obce Nivnice
Tereza Pavelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva