Bc. Tomáš Kavalír

Master's thesis

Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur

Intensive and extensive development factors of selected advertising agencies
Anotácia:
Práce se zabývá zkoumáním intenzivních a extenzivních faktorů vývoje reklamních agentur v České republice. Na začátku teoretické části jsou představeny základní metody využívané pro finanční analýzu, jako jsou poměrové ukazatele nebo Kralickův rychlý test. Dále je vysvětlena metodika pro zkoumání intenzivních a extenzivních faktorů vývoje firem a dynamizace Du Pontovy analýzy rozkladu rentability vlastního …viac
Abstract:
The master thesis aims on intensive and extensive development factors of advertising agencies in Czech Republic. In the beginning of theoretical part is described basic methods of financial analysis like development factors or Kralick quicktest. Furthermore, in this part is described the methodology of organizational intensive and extensive development factors and dynamization of Du Pont analysis. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Jana Kotěšovcová
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní