Bc. Tomáš Kavalír

Master's thesis

Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur

Intensive and extensive development factors of selected advertising agencies
Abstract:
Práce se zabývá zkoumáním intenzivních a extenzivních faktorů vývoje reklamních agentur v České republice. Na začátku teoretické části jsou představeny základní metody využívané pro finanční analýzu, jako jsou poměrové ukazatele nebo Kralickův rychlý test. Dále je vysvětlena metodika pro zkoumání intenzivních a extenzivních faktorů vývoje firem a dynamizace Du Pontovy analýzy rozkladu rentability vlastního …more
Abstract:
The master thesis aims on intensive and extensive development factors of advertising agencies in Czech Republic. In the beginning of theoretical part is described basic methods of financial analysis like development factors or Kralick quicktest. Furthermore, in this part is described the methodology of organizational intensive and extensive development factors and dynamization of Du Pont analysis. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Jana Kotěšovcová
  • Reader: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní