Ema Mária Palenčárová

Bakalářská práce

Greenwashing ako marketingový nástroj firiem

Greenwashing ako marketingový nástroj firiem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje a povědomí mají čeští a slovenští spotřebitelé o pojmu greenwashing a zelený marketing. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením teoretických východisek problematiky greenwashingu a následně jsou podrobněji popsány praktiky greenwashingu. V praktické části je pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu zkoumáno povědomí spotřebitelů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the attitudes and awareness of Czech and Slovak consumers toward the concept of greenwashing and green marketing. The theoretical part of the bachelor thesis defines the theoretical background of the issue of greenwashing and subsequently describes greenwashing practices in more detail. In the practical part, consumer awareness of greenwashing and green …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aké postoje a povedomie majú českí a slovenskí spotrebitelia o pojme greenwashing a green marketing. Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá vymedzením teoretických východísk problematiky grenwashingu a následne sú bližšie popísané greenwashingové praktiky. V praktickej časti je skúmané povedomie spotrebiteľov o pojmoch greenwashing a green marketing a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Kateřina Legnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85644