Michaela Zlámalová

Diplomová práce

Repositioning značky Scholl

Repositioning the Scholl Brand
Anotace:
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku repositioningu, neboli změny pozice značky. Nejdříve popisuje teoretické přístupy a v praktické části analyzuje repositioning značky prémiové obuvi Scholl. Cílem diplomové práce je vyhodnotit průběžné výsledky repositioningových aktivit značky Scholl, porovnat je s cíli stanovenými pro změnu pozice této značky, a na základě toho formulovat doporučení pro …více
Abstract:
This thesis reports on brand repositioning, i.e. changing a position of a brand. The theoretical approaches are described in the first part, the second one focuses on an analysis of the Scholl brand repositioning. This brand offers shoes of a supreme quality and design. The main goal of this paper is to evaluate the continous results of the repositioning activities accomplished since 2009, compare …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25309