Hra a její význam pro děti v předškolním věku – Bc. Jitka Vaňousová
Bc. Jitka Vaňousová
Diplomová práce
Hra a její význam pro děti v předškolním věku
The Effects of Games on pre-school Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou možnosti využití hry v rozvoji osobnosti dětí. První kapitola obsahuje vymezení zrakového postižení, vliv zrakového postižení na osobnost jedince a integrace dětí se zrakovým postižením do mateřské školy. Druhá kapitola se zabývá pojetím a cíli předškolního vzdělávání, specifikou výchovy dětí se zrakovým postižením v mateřské škole a v rodině, školní zralostí …víceAbstract:
The thesis is concerning possibilities of using games to help the development of children´s personalities. The first chapter contains definition of visual impairment and infuence of visual affection on one´s personality and integration of children with visual affection in kindergarten. The second chapter is concerning the goals and ways of preschool education, specific training of children with visual …víceKlíčová slova
Zrakové postižení integrace inkluze mateřská škola školní zralost výchova styly výchovy hra hra v předškolním věku hračky prostředí pro hru visual affection integration inkluzion kindergarten maturity for school education upbringing style games games in preschool age toys surroundings for games
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuf24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Hra a hračka v edukaci dítěte v předškolním věku
Simona FREMLOVÁ -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková -
Vizualizace prostředí a úprava edukačního prostředí pro žáky se zrakovým postižením na 1. stupni základních škol
Lucie JIRUŠOVÁ -
Bariérovost a bezbariérovost wellness prostředí pro postižené
Jana Přibylová -
Úprava přístupnosti prostředí pro žáka se zrakovým postižením v základní škole
Eliška KABEŠOVÁ