Oleksandra Semenyuk

Bakalářská práce

Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models

Marketing analysis of the Ukrainian Small Models brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit efektivitu současné marketingové taktiky značky Ukrainian Small Models při naplnění jejích cílů na základě marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a provedení komplexní marketingové analýzy. V teoretické části jsou popsané marketingová strategie a taktika, marketingový výzkum a jeho metody, měření zákaznické spokojenosti. V praktické části je představená vybraná …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the effectiveness of current marketing tactics of the Ukrainian Small Models brand in fulfilling its goals based on marketing research of customer satisfaction and results of a comprehensive marketing analysis. The theoretical part describes the marketing strategy and tactics, marketing research and its methods, measuring customer satisfaction. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Nikolaj Kolesnik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83485