Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models – Oleksandra Semenyuk
Oleksandra Semenyuk
Bakalářská práce
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Marketing analysis of the Ukrainian Small Models brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit efektivitu současné marketingové taktiky značky Ukrainian Small Models při naplnění jejích cílů na základě marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a provedení komplexní marketingové analýzy. V teoretické části jsou popsané marketingová strategie a taktika, marketingový výzkum a jeho metody, měření zákaznické spokojenosti. V praktické části je představená vybraná …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the effectiveness of current marketing tactics of the Ukrainian Small Models brand in fulfilling its goals based on marketing research of customer satisfaction and results of a comprehensive marketing analysis. The theoretical part describes the marketing strategy and tactics, marketing research and its methods, measuring customer satisfaction. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Nikolaj Kolesnik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň
Jakub Dubravčík -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates)
Kateřina Doubravová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez