Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools – Pavlína Duffková
Pavlína Duffková
Master's thesis
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém …viacAbstract:
The main objective of this master thesis is a comparative effectiveness analysis of selected social media monitoring tools. The theoretical part of the thesis first familiarizes the reader with the core terms, which will be used throughout the thesis. The next chapter focuses on the detailed specification of classic online marketing. It describes the growing trend of social media marketing and charts …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedúci: Libor Měsíček
- Oponent: Zdeněk Molnár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34650
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Monitoring sociálních sítí jako služba pro sledování okolí podniku
Petr Filip -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy
Petra Vašíčková -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
Monitoring mezinárodní infrastruktury pomocí nástroje PRTG
Petr Hošek -
Systém pro monitoring kvality CIP čištění výrobních zařízení v potravinářském průmyslu
Maxim Torskiy -
Porovnání free monitoring nástrojů včetně PoC (Proof of Concept)
Viktor Pešek