Návrh marketingové strategie pro výzkumnou laboratoř – Bc. Josef Chovanec, DiS.
Bc. Josef Chovanec, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro výzkumnou laboratoř
Proposal of marketing strategy for the research laboratory
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem výzkumné laboratoře. Zhodnocení bude založeno na analýze hodnoty pro zákazníka a následně bude navržena odpovídající strategie. První část jsou teoretická východiska marketingu, druhou část tvoří analýza marketingové situace.Abstract:
This thesis deals with marketing of the research laboratory. Evaluation will be based on customer value analysis of the research laboratory situation and then will be proposed appropriate strategy. First part is theoretical basis of marketing, second part consists marketing situation analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/e57g6/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Vítězslav Máša, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Analýza přínosu a ekonomické hodnoty hráčů pro manažera fotbalového klubu
Patrik Nový -
Aplikace metod fundamentální analýzy pro nalezení fair hodnoty akcií vybraného odvětví
Ondřej Habr -
Analýza hodnoty faktoru ochranného vlivu vegetace pro stanovení ztráty půdy erozí na trvalých travních porostech
Jan CHLOUPEK -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Oceňování pro stanovení pojistné hodnoty
Melicharová Melicharová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik