Bc. Tomáš Kühnl

Master's thesis

Politický marketing strany TOP 09

Political Marketing of TOP 09 Party
Abstract:
Politický marketing je v poslední době ve společnosti stále frekventovanější pojem, a to zejména v souvislosti se dvěma novými subjekty, které se objevily na naší politické scéně – stranou TOP 09 a Věci veřejné. V laické i odborné veřejnosti je diskutováno, jak výrazný vliv má politický marketing na úspěch (nejen těchto) politických stran, a zda používání marketingových metod v politice je vůbec společensky …more
Abstract:
Political Marketing is lately more frequently used term in the society, especially in connection with two new subjects, which appeared on our political scene – TOP 09 and Věci Veřejné. In both the lay and the professional community are being discussed, how strong influence has political marketing on the success (not only those) political parties, and whether the use of marketing techniques in politics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní