Edukace žáků s poruchou autistického spektra – Barbora VALČÁKOVÁ
Barbora VALČÁKOVÁ
Diplomová práce
Edukace žáků s poruchou autistického spektra
Education of pupils with autism spectrum disorder
Anotace:
Diplomová práce se zabývá edukací žáků s poruchou autistického spektra. V teoretické části se zaměřuji na problematiku autismu, péči o děti s autismem a jejich edukaci v minulosti i současnosti, popisuji jednotlivé poruchy autistického spektra, dále pak zmiňuji metody a pomůcky při edukaci žáků s autismem a možnosti intervence a vzdělávání pro osoby s touto poruchou. V praktické části uvádím tři žáky …víceAbstract:
This dissertation persues education of students with autistic disorder. In theoretical part, the main focus is on problém of autism, parental care of autistic children and their education in past and present, I`m describing individual autistic disorders, as well as methods and teaching aids in educating students with autism and possibilities of intervention and education for individuals with this disorder …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALČÁKOVÁ, Barbora. Edukace žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Aplikace prvků TEACCH programu při osvojování pohybových dovedností dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Martin JONÁŠ -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Edukace pacienta před operačním výkonem
Beáta Strnádková -
Edukace rodičů a domácí cvičení jako významná součást úspěšné pleopticko-ortoptické léčby dětí
Tereza Nová