Tradice a inovace v pohádkách Ivony Březinové – Bc. Iveta BUROVÁ
Bc. Iveta BUROVÁ
Master's thesis
Tradice a inovace v pohádkách Ivony Březinové
Tradition and innovation in fairy tales by Ivona Březinová.
Anotácia:
Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce nazvané Autorská pohádka Ivony Březinové. Interpretuje pět knih autorských pohádek Ivony Březinové - Panáček Paneláček, Jak to bylo dál, O Puclíkovi, Medvědí pohádka a Hrnečku, vař! Zaměřuje se na jejich jazykové a stylistické prostředky, na didaktické záměry autorky. Hledá návaznost na folklorní pohádky a užití prvků lidové pohádky v pohádce autorské …viacAbstract:
This thesis is a continuation of the thesis entitled Copyright fairytale Ivona Březinová. Copyright interprets five books of fairy tales Ivona Březinové - Panáček Paneláček, Jak to bylo dál, O Puclíkovi, Medvědí pohádka and Hrnečku, vař! It focuses on the linguistic and stylistic devices, the didactic intentions of the author. Finding linked to folkloric tales and use elements of folk tales in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2013
Zverejniť od: 4. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Vlasta Řeřichová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUROVÁ, Iveta. Tradice a inovace v pohádkách Ivony Březinové. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra
Milan FRITZ -
Ilustrace dětské knihy pro předškolní děti ve fondu české literatury po roce 1990 do současnosti a její uplatnění v pedagogické praxi v mateřské škole
Miroslava VNENKOVÁ -
Mytologická a lidská dimenze v Aischylově Oresteie a ve vybraných moderních aktualizacích tohoto dramatu
Lenka Dvořáková -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva