Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny – Bc. Michaela Černá
Bc. Michaela Černá
Bakalářská práce
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
A pupil with a mild mental disability in a regular school environment or inclusion as a chance for everyone
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy. V prostředí inkluzivní školy pracuji jako asistentka pedagoga dvou dětí se zmíněným postižením, a tudíž jsem členem tohoto procesu. Následující text je souborem teoretických informací, ale také informací získaných z mé praxe a z praxe dalších osob. V teoretické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of inclusive education of children with mild mental disabilities at the second level of primary school. In an inclusive school environment, I work as an assistant teacher for two children with a mentioned disability, and therefore I am a member of this process. The following text is a set of theoretical information, but also information obtained from my practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcuha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Inclusive education for children from marginalized Roma communities
Terézia Bednárová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová