Klára Hurdová

Diplomová práce

Využití emocí v marketingu turismu

The use of emotions in tourism marketing
Anotace:
Emoce se v posledních letech staly důležitou součástí marketingové komunikace nejen v oblasti cestovního ruchu. Turisté vyhledávají stále více emocí v propagačních materiálech destinačních organizací, aby se mohli rozhodnout o své budoucí dovolené. Hlavním cílem práce je vyhodnotit emocionální reakce spotřebitelů na propagační videa vybraných destinací a jejich vliv na spotřební chování v budoucnu …více
Abstract:
In recent years, emotions have become an important part of marketing communication not only in the tourism sector. Tourists are increasingly looking for emotions in the promotional materials of destination organisations in order to make decisions about their future holidays. The main objective of this paper is to evaluate consumers' emotional reactions to promotional videos of selected destinations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2023
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Petr Štumpf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88156