Klára Hurdová
Diplomová práce
Využití emocí v marketingu turismu
The use of emotions in tourism marketing
Anotace:
Emoce se v posledních letech staly důležitou součástí marketingové komunikace nejen v oblasti cestovního ruchu. Turisté vyhledávají stále více emocí v propagačních materiálech destinačních organizací, aby se mohli rozhodnout o své budoucí dovolené. Hlavním cílem práce je vyhodnotit emocionální reakce spotřebitelů na propagační videa vybraných destinací a jejich vliv na spotřební chování v budoucnu …víceAbstract:
In recent years, emotions have become an important part of marketing communication not only in the tourism sector. Tourists are increasingly looking for emotions in the promotional materials of destination organisations in order to make decisions about their future holidays. The main objective of this paper is to evaluate consumers' emotional reactions to promotional videos of selected destinations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Petr Štumpf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová