Zuzana Vachová
Master's thesis
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
The Analysis of Introduction of Private Brand on the Market
Abstract:
Ve své práci jsem se zabývala analýzou uvedení maloobchodní značky na trh. Jejím hlavním cílem bylo posoudit zavedení maloobchodní značky obchodního řetězce Globus a jednotlivých atributů. Realizovala jsem výzkum, abych zjistila názory spotřebitelů. V rámci výzkumu jsem oslovila dvě stě respondentů. V závěru své práce jsem navrhla jistá doporučení, která se týkala atributů značky, podpory prodeje a …moreAbstract:
In my thesis I deal with the topic “Analysis of Introduction of Private Brand on the Market“. Its main aim was to make an analysis of Introduction of Private Brand and the various elements of Retailer Chain Globus. I have done a research of consumer to detect their views. I have addressed two hundred people in my research. In the final part of this thesis there are proposed certain recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79870
Thesis defence
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jan Klabusay
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová -
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Václav Bartoš