Ing. Václav Bartoš

Diplomová práce

Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory

Phenomenon of Private Labels and tools of his marketing support
Anotace:
Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Privátní značky jsou v Evropě velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace v ČR se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci, co motivuje obchodníky …více
Abstract:
Nowadays full of competition retailers are competing for every customer and private labels are important component in this battle. Private labels are very popular and extensive in Europe and its part in book-shelfs in foreign retailers is very high. Situation in Czech Republic is getting closer to this trend and therefore is very important to determine how the products sold under private labels are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní