Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením – Jana Ondračková
Jana Ondračková
Diplomová práce
Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením
Online Shoppers Typology in the Sportswear Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit a analyzovat chování spotřebitelů na trhu se sportovním oblečením a sestavit typologii zákazníků. Pro tuto práci byl zvolen kvantitativní sběr dat prostřednictvím online dotazníku, jehož úkolem bylo zjistit to, kde respondenti nejčastěji nakupují sportovní oblečení, jak často nakupují, jaké značky, jakým způsobem uhrazují svůj nákup, jaké jsou jejich zkušenosti s …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine and analysis behavior of consumers in sportswear industry and to assemble typology of customers. Quantitative data collection was chosen for this project in order to find out locations that serves respondents most frequently to buy the sportswear. Other elements indicate how often they shop, what brands, methods of payment they use, what are their experiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRAČKOVÁ, Jana. \textit{Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/noy8oj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj