Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením – Jana Ondračková
Jana Ondračková
Master's thesis
Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením
Online Shoppers Typology in the Sportswear Market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zjistit a analyzovat chování spotřebitelů na trhu se sportovním oblečením a sestavit typologii zákazníků. Pro tuto práci byl zvolen kvantitativní sběr dat prostřednictvím online dotazníku, jehož úkolem bylo zjistit to, kde respondenti nejčastěji nakupují sportovní oblečení, jak často nakupují, jaké značky, jakým způsobem uhrazují svůj nákup, jaké jsou jejich zkušenosti s …moreAbstract:
The aim of this thesis was to determine and analysis behavior of consumers in sportswear industry and to assemble typology of customers. Quantitative data collection was chosen for this project in order to find out locations that serves respondents most frequently to buy the sportswear. Other elements indicate how often they shop, what brands, methods of payment they use, what are their experiences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146842
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2022
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRAČKOVÁ, Jana. \textit{Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/noy8oj/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl