Bc. Renáta HANKOVÁ
Master's thesis
Škola očima romského dítěte
School from the perspective of a Roma child
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat osobnost romského dítěte, jeho svět a faktory, které ovlivňují vztah romského dítěte ke škole a vzdělávání. Seznámíme se se specifiky romské rodiny, s její tradiční i současnou podobou. Dále se dozvíme, jak probíhá školní kariéra romského dítěte, a to od jeho vstupu do školy až po ukončení povinné školní docházky, přičemž si všimneme problémů, se kterými se …moreAbstract:
The aim of this thesis is to characterize the personality of a Roma child, his world and the factors that influence the relationship Roma child to school and education. We will learn specifics of a Roma family, with its traditional and contemporary form. Furthermore, we will learn about Roma child school career, from his entry into the school to the end of compulsory schooling, and we notice problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2013
Accessible from:: 4. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANKOVÁ, Renáta. Škola očima romského dítěte. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / český jazyk - hudební výchova (negarantovaný rozvrh)
Theses on a related topic
-
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Vzdělávání žáků s mentálním postižením na Základní škole a Praktické škole Český Brod
Zumrud Janáková -
Konzumace návykových látek na základní škole praktické a na základní škole běžného typu
Simona Veselá -
Profesiogram sociálního pedagoga v základní škole praktické a základní škole speciální
Lucie Horňáková -
Základní škola speciální a Praktická škola při dětském domově Zlín - stavebně technologický projekt
Michal Hrdlička -
Smartphone, moderní elektronický asistent učitele i studenta
Zdeněk Foral -
Asistent pedagoga a spolupráce s učiteli
Kristýna Babincová