Ing. Lenka Grundová

Bakalářská práce

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Case Study: Advertising Campaign Preparation
Anotace:
V mé práci se zabývám popisem marketingové kampaně realizované Českou spořitelnou a. s. Popisuji realizaci této kampaně, kterou lze shrnout do několika kroků Stanovení cílů kampaně Plánování a provádění úkolů při realizaci kampaně Monitoring postupu Analýza monitoringu Zároveň také provádím analýzu výsledku této kampaně, respektive se snažím odkrýt příčiny, které vedly k nenaplnění prodejních plánů …více
Abstract:
In my work I deal with a description of the marketing campaign implemented by the Česká spořitelna a. s. I describe the implementation of this campaign, which can be summarized in a few steps: Setting goals of the Campaign Planning and execution of tasks in the campaign Progress monitoring Analysis of monitoring I describe also the analysis of the results of this campaign, or I'm trying to uncover …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní