Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek – Bc. Lucie Hynčicová
Bc. Lucie Hynčicová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Design of a Communication Strategy for a Selected Student Organization Using Digital Marketing Tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řešením problematiky komunikační strategie vybraného studentského spolku na Technické univerzitě v Liberci. Cílem je analyzovat stávající přístupy k propagaci studentského spolku, zhodnotit současný stav a navrhnout optimalizaci komunikační strategie. Navržená komunikační strategie se soustředí zejména na využití digitálních nástrojů v marketingu. Vybraným spolkem v této práci …moreAbstract:
The thesis deals with the problem of communication strategy of a selected student association at the Technical University of Liberec. The selected association in this thesis is the Student Business Club, which is dedicated to the development of student entrepreneurship at the Technical University of Liberec. The main objective of the thesis is to optimize the communication strategy of the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYNČICOVÁ, Lucie. \textit{Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/np710s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hynčicová, Lucie. Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / System Engineering and Informatics
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Anna Horňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights