Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek – Bc. Lucie Hynčicová
Bc. Lucie Hynčicová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Design of a Communication Strategy for a Selected Student Organization Using Digital Marketing Tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řešením problematiky komunikační strategie vybraného studentského spolku na Technické univerzitě v Liberci. Cílem je analyzovat stávající přístupy k propagaci studentského spolku, zhodnotit současný stav a navrhnout optimalizaci komunikační strategie. Navržená komunikační strategie se soustředí zejména na využití digitálních nástrojů v marketingu. Vybraným spolkem v této práci …víceAbstract:
The thesis deals with the problem of communication strategy of a selected student association at the Technical University of Liberec. The selected association in this thesis is the Student Business Club, which is dedicated to the development of student entrepreneurship at the Technical University of Liberec. The main objective of the thesis is to optimize the communication strategy of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HYNČICOVÁ, Lucie. \textit{Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/np710s/.
Jak správně citovat práci
Hynčicová, Lucie. Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Anna Horňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva