Vývoj CSR v době ekonomické krize (formulace doporučení firmám) – Adéla Půlpánová
Adéla Půlpánová
Bachelor's thesis
Vývoj CSR v době ekonomické krize (formulace doporučení firmám)
Evolvement of CSR During the Economic Crisis (recommendations to companies)
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jaký vliv mají ekonomické krize na vývoj společenské odpovědnosti firem (CSR). V teoretické části jsou představena různá pojetí a definice CSR, jež pomohou tuto problematiku přiblížit. Koncept CSR je zde představen v historickém kontextu a není opomenuta ani jeho kritika. Další část práce popisuje vývoj CSR během finanční krize v roce 2008–2009 a během současné …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the impact of economic crisis on evolvement of corporate social responsibility (CSR). In theoretical part, different conceptions of CSR and its definitions are introduced to help better understand the issue. CSR is presented in its historical context and criticism of the concept is not omitted as well. The next part describes the evolvement of CSR during …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić