Bc. Eva Mlnaříková
Bachelor's thesis
Vodní pohybové pohádky
Motion fairy tales in water
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu vodních pohybových pohádek. Obsahuje teoretickou část, která popisuje ontogenetický vývoj dítěte předškolního věku, teorii plavání, hry a pohádky. V praktické části jsou nabyté poznatky využity formou pohybových pohádek uplatněných ve výuce plavání. Cílem práce je vytvořit inspirativní praktickou příručku pro instruktory plavání.Abstract:
The bachelor thesis devotes to the theme of motion fairy tales in water. It consists of theoretical part, which describes ontogenetical development of preeschool-aged children, theory of swimming, play and tales. In the practical part the acquired knowledges are used in the form of motion fairy tales appliable at swimming lessons. The aim of this thesis is to create an inspiring manual for swimming …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o29eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Jonášová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Eva ODVÁRKOVÁ -
Nanopesticides in the environment – understanding their fate, bioavailability, effects and risks in soil and water
Mahleh Eghbalinejad -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
Kateřina Kuchařová -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková -
Předškolní centrum jako cesta ke vzdělání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí?
Lucie GERŠIČOVÁ -
Rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy
Ester Wernerová -
Faktory školního prostředí ovlivňující držení těla dětí předškolního věku v České republice a Velké Británii
Karolína Gálová