Zdeňka Dudomai
Bakalářská práce
Komunikační strategie města Zlín
Communication Strategy for the City of Zlín
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii města Zlína, a to jakým způsobem komunikuje s občany. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány termíny jako marketingové prostředí obce, komunikační mix a vztahy s veřejností. V praktické části je popsána současná komunikační strategie města Zlína a je zde vytvořen návrh na zlepšení. V práci je využita …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the communication strategy of the Zlín city and how it communicates with citizens. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as the marketing environment of the municipality, communication mix and public relations. The practical part describes the current communication strategy of the Zlín city and also there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dudomai, Zdeňka. Komunikační strategie města Zlín. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Markéta PEJSAROVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova