Zdeňka Dudomai
Bachelor's thesis
Komunikační strategie města Zlín
Communication Strategy for the City of Zlín
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii města Zlína, a to jakým způsobem komunikuje s občany. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány termíny jako marketingové prostředí obce, komunikační mix a vztahy s veřejností. V praktické části je popsána současná komunikační strategie města Zlína a je zde vytvořen návrh na zlepšení. V práci je využita …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the communication strategy of the Zlín city and how it communicates with citizens. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as the marketing environment of the municipality, communication mix and public relations. The practical part describes the current communication strategy of the Zlín city and also there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dudomai, Zdeňka. Komunikační strategie města Zlín. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public economics and administration
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Markéta PEJSAROVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova