CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ. – Xeniya Kalinina
Xeniya Kalinina
Bakalářská práce
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
CSR communication with stakeholders - consumers, their awareness of CSR and their involvement in CSR initiatives.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je věnováná vysvětlení definic, popis principy a pilíře CSR. Teoretická část se zaměřuje také na význam stakeholderů a jejich definici, CSR komunikace, zejména se spotřebiteli. Předmětem praktické časti je zjištění míry povědomí spotřebitelů v České …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the topic of corporate social responsibility. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the explanation of definitions, description of principles and pillars of CSR. The theoretical part also focuses on the importance of stakeholders and their definition, CSR communication, especially with consumers. The subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: David Šmíd
- Oponent: Gabriela Říhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić