Ing. Veronika Nechybová

Bachelor's thesis

Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.

Target groups and marketing comunication, analysis of television advertising campaigns for chocolate Milka.
Abstract:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka. Teoretická část se z největší části věnuje vysvětlení pojmů marketingová komunikace a cílové skupiny. Práce se nadále zabývá termíny, jako jsou psychografická segmentace, komunikační proces a segmentace trhu. V teoretické části práce se práce zaměřuje na marketing jako takový, jaké jsou jeho složky a co …more
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is the analysis of the television advertising campaign for chocolate Milka. The theoretical part is for the most part devoted to the explanation of the concepts marketing communications and target groups. The thesis also deals with terms such as psychographic segmentation, the communication process and market segmentation. The theoretical part focuses on marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní