Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka. – Ing. Veronika Nechybová
Ing. Veronika Nechybová
Bachelor's thesis
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Target groups and marketing comunication, analysis of television advertising campaigns for chocolate Milka.
Anotácia:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka. Teoretická část se z největší části věnuje vysvětlení pojmů marketingová komunikace a cílové skupiny. Práce se nadále zabývá termíny, jako jsou psychografická segmentace, komunikační proces a segmentace trhu. V teoretické části práce se práce zaměřuje na marketing jako takový, jaké jsou jeho složky a co …viacAbstract:
The main subject of this bachelor thesis is the analysis of the television advertising campaign for chocolate Milka. The theoretical part is for the most part devoted to the explanation of the concepts marketing communications and target groups. The thesis also deals with terms such as psychographic segmentation, the communication process and market segmentation. The theoretical part focuses on marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yzts5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček