La chanson française contemporaine dans la classe de FLE – Tereza KRÁTKÁ
Tereza KRÁTKÁ
Master's thesis
La chanson française contemporaine dans la classe de FLE
The modern use of songs in French language teaching
Abstract:
This diploma thesis deals with songs in the teaching of French language, describes language competences - Understanding of spoken and written language, speaking and writing. The author focuses on the beneficial effects of using a song such as memorizing new words, grammar structures, improving of the pronunciation, influence on the motivation, cultural knowledges of students and intercultural competences …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá písní ve výuce francouzského jazyka. Popisuje jazykové kompetence porozumění mluvenému a písemnému projevu i vyjadřování slovem a písmem. Autor se věnuje příznivým účinkům použití písně na učení jako je zapamatování nových slov, gramatických struktur, zlepšení výslovnosti, vliv na motivaci k učení, kulturní přehled studentů a interkulturní kompetence, přitom upřednostňuje …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁTKÁ, Tereza. La chanson française contemporaine dans la classe de FLE. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Secondary School Teacher Training in French
Práce na příbuzné téma
-
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Učebnice francouzštiny používané na českých školách v letech 1948 - 1989
Adéla ŠTĚPÁNOVÁ -
Reálie frankofonních zemí v učebnicích francouzštiny: obsahová analýza
Dagmar Kostelníková -
Sloveso v učebnicích francouzštiny jako mateřského jazyka na základní škole.
Perrine LECLERCQ -
Vybraná diskurzivní specifika a projevy mezijazykového vlivu v ústním řečovém projevu dětí z bilingvních rodin v českém a ruském jazyce
Kristýna Suchyňová -
Pohlavně přenosné nemoci s projevy v dutině ústní
Latzková Latzková -
Vliv porozumění učivu a motivace žáka na učební úlohy z matematiky
Tereza Lišková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ