Specifika výukových strategií na malotřídní škole – Lucie HEGAROVÁ
Lucie HEGAROVÁ
Master's thesis
Specifika výukových strategií na malotřídní škole
Specifics of teaching strategies on particular school
Abstract:
Diplomová práce Specifika výukových strategií na malotřídní škole se zabývá problematikou specifických výukových metod, organizačních forem a odlišných přístupů k výuce a řízení tohoto typu škol. Teoretická část této práce vymezuje základní oblasti, které jsou nezbytně nutné k pochopení této problematiky. Mezi tyto oblasti patří charakteristika malotřídní školy její náležitosti a součásti, dále pak …moreAbstract:
The thesis Specifics of teaching strategies at particular schools (mixed class school) deals with specific teaching methods, organizational forms, different teaching approaches and management of this type of schools. The theoretical part defines basic areas that are essential to the understanding of this issue. These areas include the characterization of particular schools, their proprieties and components …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Accessible from:: 7. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Hegarová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGAROVÁ, Lucie. Specifika výukových strategií na malotřídní škole. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ