Petr Lžičař
Doctoral thesis
Risk a revenue management v hotelnictví
Risk a revenue management in the Hotel industry
Abstract:
Jako v jiných průmyslových odvětvích, i v ubytovacím průmyslu hraje platební morálka obchodních partnerů a obchodní mix důležitou roli v úspěšném podnikání. Nedobrá platební morálka se může výrazně projevit na cash flow a potažmo i na samotné platební schopnosti hotelu. Z tohoto důvodu je žádoucí platební morálku zahrnout nejen do finančního řízení, ale i do risk managementu. Studie prokázala, že mezi …moreAbstract:
As in other industries, even in the hospitality industry, paying business partner morale and business mix plays an important role in successful business. Poor payment morale can significantly affect the cash flow and, therefore, the hotel's payment capabilities. For this reason, it is desirable to include payment discipline not only in financial management but also in risk management. The study has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74663
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2018
- Supervisor: Marek Merhaut
- Reader: Zuzana Tučková, Dagmar Škodová Parmová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Konkurenční prostředí firmy Kuhn Bohemia a tvorba cen
Eva Hrabalová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Tvorba cenové strategie bezpečnostního produktu pro motoristy
Zuzana Kaděrková -
Kalkulace a tvorba cen ve vybraném podniku
Markéta Janušová -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan