Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto – Zdeněk Horáček
Zdeněk Horáček
Bakalářská práce
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Corporate and visual identity for Kvinto company
Anotace:
Obsah této bakalářské práce se zabývá definováním a tvorbou korporátní identity. Obsahem teoretické části je získání znalostí a porozumění danému tématu na základě nastudované literatury a dalších dostupných zdrojů. V praktické části je využíváno nastudovaných znalostí z teoretické části a jejich aplikování do reálného projektu korporátního designu pro společnost Kvinto, která se zabývá opravou a výrobou …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is about the definition and creation of corporate identity. The content of the theoretical part is to gain knowledge and understanding of the topic on the basis of the studied literature and other available sources. The practical part uses the studied knowledge from the theoretical part and their application to a real corporate identity project for the company Kvinto …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná
Název
Vložil
Vloženo
Práva