Komparace uměleckého vzdělávání v České republice a Francii se zaměřením na edukační programy muzeí a galerií – Bc. Markéta Galiová
Bc. Markéta Galiová
Master's thesis
Komparace uměleckého vzdělávání v České republice a Francii se zaměřením na edukační programy muzeí a galerií
Comparison between art education in Czech republic and France with a focus on the educational programmes in museums and galleries
Abstract:
Cílem této diplomové práce je detekování různých přístupů k uměleckému vzdělávání jako veřejné politice ve Francii a České republice. V práci se nejprve věnujeme uměleckému vzdělávání obecně, následně se zaměřujeme na přístupy k uměleckému vzdělávání v České republice a ve Francii. Na základě tohoto srovnání a komparace edukačních programů muzeí a galerií ve vybraných městech ČR a Francie na závěr …moreAbstract:
The aim of the thesis is to detect different approaches to the art education as an public policy in France and the Czech republic. Firstly, we focus on the art education in general, then we pursue the approaches to the art education in the Czech republic and France. Based on this comparison and comparison of educational programmess of museums and galleries in selected cities we formulate the recommendations …moreKeywords
Umělecké vzdělávání kulturní vzdělávání Česká republika Francie muzejní edukace edukační programy Moravská galerie v Brně Musée des beaux-arts v Rennes Art education cultural education Czech republic France museum education educational programs Moravian gallery in Brno Musée des beaux-arts in Rennes
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j8x2l/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALIOVÁ, Markéta. \textit{Komparace uměleckého vzdělávání v České republice a Francii se zaměřením na edukační programy muzeí a galerií}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nr6vxy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Dievčenské vzdelanie v druhej polovici 19.storočia – porovnanie ústavu pre vzdelanie učiteliek v Brne a Vesniných škôl
Romana Blažeková -
Fenomén hier vo verejnom priestore v Brne a Kodani v období rokov 2010 – 2015
Barbara Herucová -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková