Mystery shopping jako nástroj řízení – Gabriela Janoušková
Gabriela Janoušková
Diplomová práce
Mystery shopping jako nástroj řízení
Mystery shopping as an instrument of management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mystery shoppingem jako jedním z významných nástrojů řízení, a to prostřednictvím jeho aplikace ve společnosti BAŤA, a. s., konkrétně v prodejně BAŤA Praha -- Letňany. Cílem práce je provést mystery shopping, který má zkontrolovat a poté i zhodnotit vzhled a upravenost prodejny, jednání, chování, vzhled a upravenost obsluhy. A také úroveň poskytovaného zákaznického servisu …víceAbstract:
The thesis deals with mystery shopping as an important instrument of management, through its application in the company BAŤA, a. s., specifically in the store BAŤA Praha - Letňany. The aim is to apply the mystery shopping, which checks and then evaluates the appearance and tidiness of store, conduct, behavior, appearance and neatness of staff and also the level of customer service and to find out if …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnanie neštandardných menovo politických nástrojov využívaných FED, ECB a Boj
Monika Tilingerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková