Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner – Daniel Štípek
Daniel Štípek
Bachelor's thesis
Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským subjektem a dalšími kritérii pro přijetí zakázky na propagaci produktu či značky. Autor tuto problematiku zkoumá jak optikou influencerů samotných, tak i formou analýzy názorů …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of influencers as business partners of companies or brands. The author deals with the ethical issue related to the transparent indication of the cooperation between the influencer and the business entity and other criteria for accepting a product or brand promotion contract. The author examines this issue through the lenses of the influencers themselves and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTÍPEK, Daniel. \textit{Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nrb1og/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Kateřina Ratajová -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
Andrea Klichová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Šárka Anýžová -
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Karolina Pelcová -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek
Pavel Motl