Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo – Tereza Pecáková
Tereza Pecáková
Bachelor's thesis
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
The Buying Behavior of Readers Generation Y and their Relationship to the Brand CooBoo
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the shopping behavior of the Generation Y, analyzing the main factors and influences involved in the decision process. One of the most important questions is whether they are familiar with the CooBoo brand and what it means to them. The thesis consists of two parts theoretical and applied. The theoretical part defines the main terminology relating to the Generation Y, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECÁKOVÁ, Tereza. \textit{Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nrbvz3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pecáková, Tereza. Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza online komunikace nákupních center
Dominika Skurová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
Štěpán Růža -
Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Barbora HEŘMANSKÁ -
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Michaela Pavlíčková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Online komunikace značky Tigernuts.cz
Pavlína Šmajzrová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova