Jakub Urban
Bakalářská práce
Sponzorování ve sportu
Sponsorship in sports
Anotace:
Sponzoring je klíčovým aspektem marketingové komunikace. Poskytuje finanční podporu týmům a jednotlivým sportovcům a zároveň zvyšuje viditelnost značky ve společnosti. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a prozkoumat jeho pozitivní a negativní stránky a celkově analyzovat sponzoring, a to konkrétně ve sportu. Rovněž se zaměřuje na konkrétní vybranou značku, která má s danou disciplínou dlouholeté …víceAbstract:
Sponsorship is a key aspect of marketing communications. It provides financial support to teams and individual athletes while increasing brand visibility in society. The aim of this bachelor's thesis is to analyze and explore its positive and negative aspects and to analyze sponsorship in general and in sport specifically. It also focuses on a specific selected brand that has a long experience with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Persuasive strategies in advertising discourse. A lexico-grammatical and socio-pragmatic analysis
Jana Pelclová -
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Iveta Danišová -
Sémiotika a reklama
Alena ZAORALOVÁ -
Internetová reklama
Tereza Vobořilová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich
Název
Vložil
Vloženo
Práva