Elektronický marketing - E-shop, jeho založení, provoz a likvidace – Bc. Jan Horský
Bc. Jan Horský
Bachelor's thesis
Elektronický marketing - E-shop, jeho založení, provoz a likvidace
Elektronic marketing - E-shop and its creation, operation and termination
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je popis a analýza internetového obchodu z pohledu procesního. První část práce se věnuje popisu elektronického a internetového obchodování obecně a aktuální tržní situaci. Dále je zde popsán proces založení E-Shopu z hlediska marketingových, praktických a právních kroků. Dále se v teoretické části věnuji problematice provozu E-Shopu s důrazem na jeho propagaci a využiti …moreAbstract:
The topic of this Bachelor Thesis is description and analysis of processes that consists creation, operation and termination of an internet store. In the first part there is an description of internet shopping in general and actual situation of the market in Czech republic. Next there is description how to create an E-Shop from marketing, technical and legal point of view. Next there is an description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xr8bu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronická komerce pro malé a střední podniky
Jana Šourková -
Sada nástrojů pro pokročilé uživatele elektronické komerce v systému UPgates
Václav Koterec -
ELPOD: Příklady nasazení elektronické komerce s použitím OpenSource řešení
Tomáš Pasičnyk -
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Tomáš Langr -
Internetový obchod pro spotřební zboží
David Mečíř -
ELPOD: Technologie pro elektronickou komerci, eshopy, B2B, B2C systémy
Jan Petr -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer